Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bölgede birçok dağ vardır."

Çeviri:There are many mountains in the area.

0
3 yıl önce

10 Yorum


myenes

"There are many mountains in the zone" raporladım. Buraya da yazayım dedim. Doğru olması gerekli arkadaşlar.

2
Cevap ver1 yıl önce

blocer.gn

zone kullanamıyor muyuz?

1
Cevap ver2 yıl önce

Emre.Karabacak

So many yanlış mı?

0
Cevap ver3 yıl önce

erdinc_dinc

Area yerine field kelimesi kabul edilmez mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Area yerine field bu cumlede olmaz bence, zaman zaman oluyor tabii o ayri ama ikisinin farki su; field'in kullanimi daha spesifiktir (daha dar bir kullanim alanina sahip) tarla, kir (bunlar area'da bahsedilen alanlara gore daha dar) gibi anlamlara gelirken ayni zamanda meslek alani olarak da kullanilabilir (orn. "The field of economics). Area genel olarak kullanildigindan emin olmadigin seylerde bunu tercih etmeni oneririm :)

5
Cevap ver3 yıl önce

erdinc_dinc

Anladım, Bu kadar detaylı anlattığın için çok teşekkür ederim :)

1
Cevap ver3 yıl önce

TurkismaninNY

Field ornegin bir tablodaki bir alanı ifade eder.

0
Cevap ver4 ay önce

receptoklu

region?

0
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Kabul ediliyor zaten

0
Cevap ver3 yıl önce

abdurrahman94737

Region kabul edilmedi

0
Cevap ver5 ay önce