"Bölgede birçok dağ vardır."

Çeviri:There are many mountains in the area.

3 yıl önce

10 Yorum


myenes

"There are many mountains in the zone" raporladım. Buraya da yazayım dedim. Doğru olması gerekli arkadaşlar.

2 yıl önce

blocer.gn

zone kullanamıyor muyuz?

3 yıl önce

Emre.Karabacak

So many yanlış mı?

3 yıl önce

erdinc_dinc

Area yerine field kelimesi kabul edilmez mi?

3 yıl önce

Emma-lee93

Area yerine field bu cumlede olmaz bence, zaman zaman oluyor tabii o ayri ama ikisinin farki su; field'in kullanimi daha spesifiktir (daha dar bir kullanim alanina sahip) tarla, kir (bunlar area'da bahsedilen alanlara gore daha dar) gibi anlamlara gelirken ayni zamanda meslek alani olarak da kullanilabilir (orn. "The field of economics). Area genel olarak kullanildigindan emin olmadigin seylerde bunu tercih etmeni oneririm :)

3 yıl önce

erdinc_dinc

Anladım, Bu kadar detaylı anlattığın için çok teşekkür ederim :)

3 yıl önce

TurkismaninNY

Field ornegin bir tablodaki bir alanı ifade eder.

6 ay önce

receptoklu

region?

3 yıl önce

Emma-lee93

Kabul ediliyor zaten

3 yıl önce

abdurrahman94737

Region kabul edilmedi

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.