"On běží."

Překlad:He runs.

před 3 roky

6 komentářů


-zeus-

nechápu proč se někde píše run a někde runs

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

V jednotném čísle třetí osoby přítomného času (tedy, jednoduše řečeno On/Ona/Ono), se přidává u pravidelných sloves -s. Takže na tomto příkladě I run, you run, he runS, we run, you run, they run. Nepravidelná neřešte, to je akorát "to be", "to have" a pak to, co se naučíte jako modální...

před 3 roky

-zeus-

Super, díky!

před 3 roky

honza.281

Diky :-)

před 3 roky

kRadka

Vím, že ještě nejsem u lekce s přítomným časem průběhovým, ale myslím, že české sloveso není zvolené úplně dobře- běží znamená zrovna teď běží, tedy přítomný čas průběhový. Volila bych spíše běhá, ať si to začátečníci nezafixují špatně. Nebo to cítím špatně?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne,mate pravdu. Beha je mnohem lepsi. Prehodila jsem je.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.