"On běží."

Překlad:He runs.

February 24, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


-zeus-

nechápu proč se někde píše run a někde runs


MarquiseDeBat

V jednotném čísle třetí osoby přítomného času (tedy, jednoduše řečeno On/Ona/Ono), se přidává u pravidelných sloves -s. Takže na tomto příkladě I run, you run, he runS, we run, you run, they run. Nepravidelná neřešte, to je akorát "to be", "to have" a pak to, co se naučíte jako modální...


kRadka

Vím, že ještě nejsem u lekce s přítomným časem průběhovým, ale myslím, že české sloveso není zvolené úplně dobře- běží znamená zrovna teď běží, tedy přítomný čas průběhový. Volila bych spíše běhá, ať si to začátečníci nezafixují špatně. Nebo to cítím špatně?


kacenka9

Ne,mate pravdu. Beha je mnohem lepsi. Prehodila jsem je.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.