1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Моя сорочка помаранчева."

"Моя сорочка помаранчева."

Переклад:My shirt is orange.

February 24, 2015

12 коментарів


YsAN643253

Чому перед orange не стоїть артикль an?


Supervideo10

Мається на увазі колір, а артикль "an, a" ставиться перед тими словами які можна порахувати. Один колір, два кольори... Їх не рахують


George539676

Тому що буде Моя сорочка є апельсином)))


YuliiaKo

Чому "t-shirt" не підходить?


Milkho

t-shirt - це скорочення від tee-shirt, що є одним з різновидів сорочки (shirt) й на українську перекладається як футболка.


Q0dW4

Розтлумачте хтось в яких випадках писати (are, is)


o6JN12

Is-вживається коли йдеться про множину а are коли йдеться про однину. (Можливо навпаки)


laFleurr

Навпаки! is - однина; are - множина


Sasha-Cherniy

Чoму mу shirt не правильно


ZsanVizur

Sorry.де ж наші бали і чому не показує рейтинг ?


Oksana889983

Це каєц! Навіщо англійці так заморочилися, все могло бути на багато простіше

Learn English in just 5 minutes a day. For free.