1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Everybody is going to wait."

"Everybody is going to wait."

Traducere:Toată lumea va aștepta.

February 24, 2015

11 comentarii


BlackDenis

Toată lumea are de gând să aștepte ar fi acceptat?


VegetaSSG

Se pare ca nu :(


deproba

Propun acceptarea solutiei "Fiecare va astepta"


fantomitzah

Nu este acelasi lucru, propozitia de aici se refera la tot grupul, nu la fiecare individ in parte.
"Each one is going to wait." = "Fiecare va aștepta."


marcela.trachi

everybody is going or everybody are going ? aici se intelege ca plural sau nu?


EmaCpt

Ii mai usor daca te gandesti everybody ca EVERY BODY (fiecare trup) si deci ii ca in singular (is) chiar daca i plural. La fel ii si cu everyone everything etc. Orice incepe cu every+inca ceva ii IS nu ARE.


BiancaCarm16

Toată lumea și în limba română este singular, deci :everybody is going to wait!


EmaCpt

Ar trebui sa fie bn si "Everybody's ..." nu doar "Everybody is..."


Petronela279569

In propozitie nu e articolul hotarat!


VirginiaSt942339

TOATA LUMEA ARE DE GAND de ce nu e corect, Puteti raspunde ??

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.