"Everybody is going to wait."

Traducere:Toată lumea va aștepta.

February 24, 2015

10 comentarii


BlackDenis

Toată lumea are de gând să aștepte ar fi acceptat?

March 5, 2015

VegetaSSG

Se pare ca nu :(

March 10, 2016

deproba

Propun acceptarea solutiei "Fiecare va astepta"

February 24, 2015

fantomitzah

Nu este acelasi lucru, propozitia de aici se refera la tot grupul, nu la fiecare individ in parte.
"Each one is going to wait." = "Fiecare va aștepta."

February 26, 2015

ovidiu417501

Toți vor aștepta

November 1, 2018

marcela.trachi

everybody is going or everybody are going ? aici se intelege ca plural sau nu?

July 16, 2015

emaxyz

Ii mai usor daca te gandesti everybody ca EVERY BODY (fiecare trup) si deci ii ca in singular (is) chiar daca i plural. La fel ii si cu everyone everything etc. Orice incepe cu every+inca ceva ii IS nu ARE.

December 27, 2015

BiancaCarm16

Toată lumea și în limba română este singular, deci :everybody is going to wait!

August 31, 2018

emaxyz

Ar trebui sa fie bn si "Everybody's ..." nu doar "Everybody is..."

December 27, 2015

Petronela279569

In propozitie nu e articolul hotarat!

May 16, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.