1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is wearing a hat."

"He is wearing a hat."

Fordítás:Kalapot visel.

February 24, 2015

6 hozzászólás


Andrs188239

He wears a hat Ugyanazt jelenti ebben az esetben nem?


vasvariistvan

Ugyanúgy fordítjuk. Van azonban némi jelentésbeli különbség a két angol mondat között. Az ing-es alaknál azért írjuk (néha) oda hogy éppen most történik,mert nálunk ez az igealak nincs meg.


AttilaKuke

A hat-re kattintva a súgó azt mondja, hogy kalap/sapka.


Fenovak

Megtévesztő, mert pl a súgó kiírja hogy sapka/kalap a hat-re és a sapkát visel-t nem fogadja el! Világos hogy a hat kalap, csak ha már beírtam a sapkát és azt írja hogy a hat a sapkát is jelent akkor... Ezt korrigálni szükséges mielőbb!


3DartBlade

egy kalapot visel...


Harga

Egyszerre általában igen, egymás után már nem biztos. Duo fordítása korrekt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.