A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Aznap este mindenkinek bemutatott engem."

Fordítás:That evening she introduced me to everyone.

3 éve

12 hozzászólás


zsebgomb

SOS!!! everyone helyett miért nem jó az everybody?

1 éve

EtaBalog

Sajnos nem tudom kideríteni hogy mi a különbség everybody és everyone között. Ezért azt sem értem, hogy miért jelzi hibának az everybody használatát, amikor a szótár szerint mindkét kifejezés azt jelenti, hogy mindenki. Valaki meg tudná nekem mondani? Előre is köszönöm.

7 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Az angolban az "everybody" egy kollektív egész kifejezése, az "everyone" pedig a minden egyes egyénre vonatkozó, egyénenkénti definíció. Tehát everybody kb. ="mindenki a tömegben", az everyone pedig kb. "a sokaság minden egyes embere"... Valahogy így tudnám elmagyarázni...

7 hónapja

ldfgh

To helyett for miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "introduce" to-t vonz.

3 éve

maya119054

szia! Kérlek segíts nekem?! Nem igazán értem ezt a részt, hogy - hogy keveredik oda a "to" szócska? Nekem nincs tanárom csak ez a kis progi és elég foghíjas a nyelvtanom. köszönöm előre is. Üdv: Maya

2 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ahogy feljebb írtam, a "bemutat", "introduce" ige "to" elöljárót vonz. Bemutat engem valakinek, He introduces me to someone.

2 éve

polyakeszter

Ennek a mondatnak rossz az ellenőrzése, nekem elfogadta a to-t, de a she helyett csak a he-t véli jónak

3 éve

szabob74

Ugyanígy jártam én is mér két alkalommal! Jelentettem, eddig eredménytelenül. Kérem javítsák ki!

2 éve

maya119054

köszönöm szépen!

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

hibas a feladat, ketszer szaladtam bele eddig!

2 éve

SndorTth20

Az about szó miként változtatja meg a mondatot?

1 éve