1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have lots of books."

"I have lots of books."

Çeviri:Benim bir sürü kitabım var.

February 25, 2015

17 Yorum


pathos666

"I have a lot of books" :)


nr_cakir

''lots of'' genelde konuşma dilinde tercih ediliyor diye bana öğretilmişti aradaki fark bu sanırım!


mars666

Ben de ayni cümleyi yazmiştım neden yanlış acaba


FahriCekirge

benim çok sayıda kitabım var---- dedim kabul edilmedi I am in shock


lalelalelale

benim bir cok kitabım var neden olmuyor.lots bircok anlamına gelir.


MasterShoryuken

"Sürü" zaten çoğul bir kelime. Kalabalık olma durumunu anlatıyor. Bunu kullandıktan sonra tekrar çoğul eki kullanmak doğru olmaz. Türkçe düşünenler için söylüyorum :)


ozguraydin33

"Benim cok fazla kitabim var" ozurlu duo bu cumleyi de kabul edemedi


alucra55

"Bir sürü kitaplarım var." cevabı yanlış kabul edildi.


ugurcansayan

"Bir sürü kitabım var."


HseyinMete1

lots of "çok,bir sürü." lots of books/Bir sürü kitap.


karadeniz67

Burada ''sürü'' yerine birçok daha şık olmaz mı? Lots of ya da a lot of kalıbı için mutlaka sürü karşılığı mı olmalı?


berke9090

Of niye? I have lots books doğru değil mi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Önceden 5 doğru yapmam yeterliydi ama şimdi birsürü doğru yapmam gerekiyor.


enanasya

    Ben "I have a lots of books." diye duyuyorum.
    13 şubat 2019


BasselQana

    So can i study Turkis by using this reverse method


Ahmet000007

    Yes, you can. It would be beneficial, useful

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.