"My uncle has a horse."

Fordítás:A nagybátyámnak van egy lova.

February 25, 2015

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Anett471110

Ezt jo tudni...van vagy 4 nagybatyam de egyiket sem ismerem csak az egyiknek tudom a vezeteknevet xD


GyrgyFnyes1

Szerinte helyes megoldások: • Nagybátyámnak lova van. • A nagybátyámnak van egy lova. 2015.02.25 jelentettem

Helytelen szerinte:• A nagybátyámnak lova van.


ablanka17

Sztem nincs igazad mert az egynek benne kell lennie


GyrgyFnyes1

Ha magyarról fordítok angolra, akkor benne kell lennie a határozatlan névelőnek, fordított esetben nem okvetlenül.


TasndiMaria1

mit írtam el????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.