1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "When do I enter?"

"When do I enter?"

Çeviri:Ben ne zaman girerim?

February 25, 2015

19 Yorum


Nurr55

Bu telaffuzdan bir şey anlamakta zorlanan ben miyim bir tek?


ZeynepSude85

Ben de başlarda hiç anlamıyordum "water"kelimesinin telaffuzunu duyunca hiçbir şey anlamadım ardından "water"ı görünce bu nasıl bi telaffuz ya falan dedim bir kaç ay sonra alıştım ama, şimdi onun dediği gibi demek çok hoşuma gidiyor


serkan440402

Genel olarak kadın ses teleffuzu kötü.hele bu örnekteki yavaş telaffuz berbat. Enter telaffuzunu yavas teleffuzda enır gibi bir ses çıkarıyor hızlı teleffuz ise normal.Digital ses olayında biraz daha calısılması gerekiyor.


fotoutopya

"Ne zaman girerim" ile "ne zaman gireceğim" arasında ne fark var!?


buketsevcan

Ne zaman girerim geniş zaman, ne zaman gireceğim gelecek zaman.


MuhammedAli1234

aynen çok haklısın


emreozupek

'Ne zaman giriş yapayım ' niye olmadı


AhmetSaidN

Giriş yapmak "log" değil mi. 'When do i log' derse olur belki. Ya da 'when do i make enterance'


cenkdemirkiran

ne zaman girdim demek için when do i entered mı demeliyiz


serdarestik

Ne zaman girebilirim olmadı


FundaBur

Bende aynisini yaptim kabul etmedi


FundaBur

Arkadaslar when nereye demek degilmi


GlAkkoyun

Ne zaman giriş yaparım ı kabul etmedi


CanDemirci6

ne zaman girerim ve ben ne zaman girerim , ikisi de aynı anlamı taşır sayın duolingo bunu düzeltiniz.


yavuz177525

yavaş söylendiğinde enter yerine enır diyor. normal hızda normal telaffuz ediyor


Azmi282926

"Enter" in türkçe söylenişi yanlış. Burada " ena" diyor, başka bir yerde " entır" deniyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.