1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She entered the building."

"She entered the building."

Traducere:Ea a intrat în clădire.

February 25, 2015

2 comentarii


Vali.Butaru

Nu ar trebui aici si o prepozitie?


fantomitzah

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.