1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their bags are purple."

"Their bags are purple."

Çeviri:Onların çantaları mor.

February 25, 2015

8 Yorum


Ender_M_G

Türkçede "onların çantaları" değil, "onların çantası" şeklinde kullanım yaygındır. Birebir kelime kelime çeviri yapılmaz.

February 25, 2015

Selcen_Ozturk

hayır. eğer onların beraber kullandıkları bir çantası varsa Türkçede "Onların çantası", İngilizcede "Their bag", eğer onların ayrı ayrı hepsinin birer çantası varsa Türkçede "Onların çantaları", İngilizcede "Their bags" kullanılır.

February 25, 2015

Kamran522073

Ben mor yerine pembe yazdim olur mu ?

February 2, 2019

jzlcdh

"Onların çantaları mor rengi." olur mu?

October 11, 2015

ferdi48130

Onların çantaları mor. Yeterlidir ama rengi, renginde ve rengindedir de diyebiliriz.

December 20, 2015

Sametztrk

Onlarin cantalari mor dedim kabul etmedi. Program ne zamandan beri noktalama isaretlerine dikkat eder oldu. Ufak detaylara takilmasa daha hos olur dusuncesindeyim.

November 28, 2015

TheSaintMan

Valizleri mordur u kabul etmedi

November 27, 2016

sevalbayka

Cevap:Onların çantaları mor.

December 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.