"Yorum yok"

Çeviri:No comments

3 yıl önce

5 Yorum


busranurcebi

"No comment" ile "No comments" arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

serhat756296

İngilizce'de bir şeyden genel olarak bahsedince çoğul yapida kullanılıyor mesela ilk konularda da I like apples ( ben elma severim) örneği vardı

2 yıl önce

buketsevcan

Fark yok aslında, ikisi de kullanılabilir bence. Hatta no comment daha yaygın kullanım açısından.

3 yıl önce

Berfin149823

Yorumlar yok olurdu

1 yıl önce

Hurkants

there is no comments kabul etmedi

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.