Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He eats a cheese sandwich."

Překlad:On jí sýrový sendvič.

před 3 roky

4 komentáře


Ondra123

já jsem napsal místo sendvič sandvič a nevzalo mi to!

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Protože slovo "sandvič" v češtině není. Pokud se rozhodneme pro počeštění anglického slova, píšeme, co slyšíme, jako ostatně u (většiny) vlastních slov, tedy "sendvič".

před 3 roky

JanMatusk

Já jsem zas napsal syrový sendvič a bylo to ok. Přitom syrový v ceštině znamená "raw"

před 2 roky

Nemesis_NaR

A to až ze dvou důvodů.

1) Duo na diakritiku kašle

2) Syrový tak na 99% není v kurzu nikde uvedeno a tudíž ho systém ani nezná a tak to nemůže hlásit jako chybu

před 2 roky