"Women drink tea."

Переклад:Жінки п'ють чай.

February 25, 2015

4 коментарі
Це обговорення закрито.


YuraYG

Чому "жінки" в множині? В однині теж правильна відповідь, мала б , бути.


Milkho
  • Жінки п'ють чай - Women drink tea.
  • Жінка п'є чай - Woman drinks tea.

CuriousEevee

Лише артикль треба додати, якщо говоримо в однині:

Жінки п'ють чай - Women drink tea.

Жінка п'є чай - A woman drinks tea.

слово woman англійською дійсно цікаве, бо має нестандартну множину - до нього не додається літера -s, а змінюється голосна в корні.


Roman612124

Тому що woman це жінка а women це жінки

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.