1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, soruları cevaplar."

"O, soruları cevaplar."

Çeviri:She answers the questions.

February 25, 2015

11 Yorum


vortex44

He answers the questions neden hatalı

February 25, 2015

Selcen_Ozturk

değil, zaten kabul. şıklı soruda çıkarsa da üstünde kocaman bütün doğruları işaretle yazıyor

February 26, 2015

MERTAHAZHA

Evt bende de öyle oldu

November 3, 2017

Grkanztrk1

Kabul etmedi

April 10, 2015

Buseeeeyilmaz

Çünkü 2 tane doğru cvp var ikisinide işaretlemeniz gerekio

July 30, 2015

kevsererol

Benimde kabul etmedi

December 21, 2015

noana_

Önce he ile başlayıp yazdım, kabul etmedi. Doğrusunun she ile yazıldığını söyledi. Sonda hatamı düzeltmek için tekrar açtığında bu sefer she'yi kullandım. Cevabım, söylediği cevapla birebir olduğu halde yanlış kabul etti.

June 21, 2018

alperarsla15

She answer the questionsı kabuk etmiyor. Cevabın aynısını yazıyorum yine kabul etmiyor. Tıkandı kaldı burada ne yapacam şimdi

June 23, 2018

TCAysenAkay

Answers olacak

January 23, 2019

Muhammed24347

Neden (is) kullanmıyoruz

July 17, 2018

kaptagel

He yada she neye gore

March 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.