"Men and women"

Переклад:Чоловіки і жінки

February 25, 2015

32 коментарі


Bebochka

Переклад вірний, але як на слух визначити множина чи однина в цьому випадку?

March 28, 2015

Nordry

Однина - man [mæn] ([æ] - е (коротке; його вимова схожа на російський звук ‘э’);

множина - men [men] ([e] - українське е, в американському варіанті вимови навіть ближче до середнього звуку між е та є).

На слух їх дійсно розрізнити досить важко, але тут у нагоді може стати лише практика. (тут у словнику можна прослухати як звучать ці варіанти в обох варіантах англійської - http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/man).

З "жінками" все простіше :)

однина - woman [wʊm.ən] ([ʊ] - y);

множина - women [wɪmɪn] - тут відрізнити зовсім не важко.

October 29, 2016

sB7S2

Тут відбувається зміна голосних (чоловік-man,чоловіки-men).Звучать вони одинаковоа щоб зрозуміти в розмовному реченні все залежить від другорядних слів.

July 3, 2018

YurijTvard

На мою думку переклад-чоловік і жінка

April 20, 2015

Dl105

Ні томущо коли однина то пишеться man а коли множина то пишеться men

February 9, 2018

pavgric

Правильно.!!

February 23, 2018

DianaBeauty

Чому?

August 7, 2017

Yura2511

на мою думку, переклад неправильний. Має бути чоловік і жінка.

February 25, 2015

SergioRuido

Перегляньте, будь ласка, примітки до уроку. Там є правило про множину слів "man" і "woman".

February 26, 2015

AlexanderUkraine

А де ці примітки?

January 28, 2016

2001.22

я теж так вважаю

November 1, 2015

Artik44890

Згоден

August 19, 2015

liza566471

Я теж.

January 7, 2016

Marias008

На слух не можливо було зрозуміти чи множина ,чи однина

August 16, 2015

YurkoYurko

Дійсно без додаткової інформації незрозуміло однина чи множина

April 19, 2015

svitlana910777

А як можна визначити на слух множина це чи однина?

February 16, 2016

Georgepetlukh

ШАНОВНІ! Будьте уважні! Прочитайте примітку до даного уроку. Man - чоловік, Men - чоловіки. Woman - Жінка, Women - Жінки. Тому чітко вказана МНОЖИНА! А на рахунок того, що на слух важко виявити множину, то я згідний. Але якщо прислухатись добре, різниця відчувається в вимові. Щось типу "Мен" і "мєн". Якось так :)

August 6, 2016

Nordry

Нарешті хоч одна твереза людина у цьому галасі! :)

October 29, 2016

Grey_79

Переклад невірний. Диктор однозначно промовляє [wʊm.ən], тобто "жінка", а не [wɪmɪn]. Це дуже гарно чути у сповільненому варіанті.

January 3, 2017

Liuda_Deriy

"Men and women" - слова написані в множині. В словах стоять літери е.

February 6, 2016

natabiblio

Чому нічого не виходить? Якщо ми кажемо в множині, то "вімін"!І взагалі, за вимовою визначити неможливо!!!

April 20, 2016

Asandry

Тут має бути Однина!

June 12, 2016

G8Sy

Шановні,ми зовсім не схожі на Ванг і ми не можемо передбачити відповідь а на слух це неможливо розпізнати Будь-ласка,перестаньте випробовувати нашу інтуїцію!

January 24, 2017

ztUL5

як розрізнити однину і множину

September 4, 2017

bonusslon

на мою думку чоловік і жінка

December 3, 2015

DianaBeauty

Нііі!

August 7, 2017

61Pt2

Not

March 15, 2019

NikaVarga

Зазвичай в множині закінчується на "S"

August 25, 2017

Mr.ALEX108

Вімін

August 15, 2018

qH552

Чому не man тоді

January 2, 2019

WMOa9

jgICIvickfucKfbg8fI

May 13, 2019

Stanislav47101

Мужчини == чоловіки

July 15, 2019, 8:08 PM
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.