"Men and women"

Переклад:Чоловіки і жінки

3 роки тому

61 коментар


Bebochka
Bebochka

Переклад вірний, але як на слух визначити множина чи однина в цьому випадку?

3 роки тому

Nordry
Nordry

Однина - man [mæn] ([æ] - е (коротке; його вимова схожа на російський звук ‘э’);

множина - men [men] ([e] - українське е, в американському варіанті вимови навіть ближче до середнього звуку між е та є).

На слух їх дійсно розрізнити досить важко, але тут у нагоді може стати лише практика. (тут у словнику можна прослухати як звучать ці варіанти в обох варіантах англійської - http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/man).

З "жінками" все простіше :)

однина - woman [wʊm.ən] ([ʊ] - y);

множина - women [wɪmɪn] - тут відрізнити зовсім не важко.

2 роки тому

sB7S2

Тут відбувається зміна голосних (чоловік-man,чоловіки-men).Звучать вони одинаковоа щоб зрозуміти в розмовному реченні все залежить від другорядних слів.

4 місяці тому

YurijTvard

На мою думку переклад-чоловік і жінка

3 роки тому

DianaBeauty

Чому?

1 рік тому

Dl105

Ні томущо коли однина то пишеться man а коли множина то пишеться men

9 місяців тому

pavgric

Правильно.!!

8 місяців тому

Yura2511

на мою думку, переклад неправильний. Має бути чоловік і жінка.

3 роки тому

SergioRuido

Перегляньте, будь ласка, примітки до уроку. Там є правило про множину слів "man" і "woman".

3 роки тому

AlexanderUkraine

А де ці примітки?

2 роки тому

2001.22

я теж так вважаю

3 роки тому

Artik44890

Згоден

3 роки тому

liza566471

Я теж.

2 роки тому

Marias008

На слух не можливо було зрозуміти чи множина ,чи однина

3 роки тому

YurkoYurko

Дійсно без додаткової інформації незрозуміло однина чи множина

3 роки тому

svitlana910777

А як можна визначити на слух множина це чи однина?

2 роки тому

Georgepetlukh

ШАНОВНІ! Будьте уважні! Прочитайте примітку до даного уроку. Man - чоловік, Men - чоловіки. Woman - Жінка, Women - Жінки. Тому чітко вказана МНОЖИНА! А на рахунок того, що на слух важко виявити множину, то я згідний. Але якщо прислухатись добре, різниця відчувається в вимові. Щось типу "Мен" і "мєн". Якось так :)

2 роки тому

Nordry
Nordry

Нарешті хоч одна твереза людина у цьому галасі! :)

2 роки тому

natabiblio

Чому нічого не виходить? Якщо ми кажемо в множині, то "вімін"!І взагалі, за вимовою визначити неможливо!!!

2 роки тому

Grey_79

Переклад невірний. Диктор однозначно промовляє [wʊm.ən], тобто "жінка", а не [wɪmɪn]. Це дуже гарно чути у сповільненому варіанті.

1 рік тому

bonusslon

на мою думку чоловік і жінка

2 роки тому

DianaBeauty

Нііі!

1 рік тому

Liuda_Deriy

"Men and women" - слова написані в множині. В словах стоять літери е.

2 роки тому

Asandry

Тут має бути Однина!

2 роки тому

ArtemusG

Та ти що слітий! Літру "a,, не влічаєщ від "e,, ??? "M[a]n,, та "wom[a]n,, - однина! "M[e]n,, та "wom[e]n,, - множина!

1 рік тому

G8Sy

Шановні,ми зовсім не схожі на Ванг і ми не можемо передбачити відповідь а на слух це неможливо розпізнати Будь-ласка,перестаньте випробовувати нашу інтуїцію!

1 рік тому

NikaVarga

Зазвичай в множині закінчується на "S"

1 рік тому

ztUL5

як розрізнити однину і множину

1 рік тому

jawo407469

Вімін

2 місяці тому

Vasylpanas

так, питання чітко однина а відповідь хоче в множині

2 роки тому

ArtemusG

Та ти що слітий! Літру "a,, не влічаєщ від "e,, ??? "M[a]n,, та "wom[a]n,, - однина! "M[e]n,, та "wom[e]n,, - множина!

1 рік тому

Vita0105

ні по слуху ні по зору не зрозуміло :)хі хі

2 роки тому

IiRH5

Навіщо давати новачкам важкі з точки зору множини слова!? Як я маю відрізнити це!?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Перепрошую, але навіть у школах ці два слова даються учням для вивчення у перший же рік, коли вони тільки починають вивчати англійську (як і інші поширені слова-винятки утворення форм однини-множини). Ви ж не хочете сказати, що ви гірші за них? Практика, практика і ще раз практика - і за кілька місяців ви побачите, що вже з легкістю розрізняєте ці слова принаймні при написанні. :) А програма для того й створена, щоб цьому сприяти - за помилки тут не б'ють :)

1 рік тому

Maxudak

Я чую "мен енд вімен"

1 рік тому

eay24

Має бути "чоловік і жінка "

1 рік тому

YarikNaroz

Цe однина тому,що A всікда однина в словах Man і waman

10 місяців тому

Anastasia289372

Подобається

9 місяців тому

ledyjuliya1

Жінки: Однина - woman

8 місяців тому

m94s1

Який слух !!! Там ясно видно множину , там і слухати не потрібно

5 місяців тому

RhKG2

Тут однина

2 роки тому

ArtemusG

Та ти що слітий! Літру "a,, не влічаєщ від "e,, ??? "M[a]n,, та "wom[a]n,, - однина! "M[e]n,, та "wom[e]n,, - множина!

1 рік тому

CptW10

Сука

1 рік тому

ZS1p2
1 рік тому

IfHC4

брeд,на самом дeлe пeрeвод мужчина и жeнщина

1 рік тому

-DLndM

Це програма за 10 клас)

2 роки тому

DianaBeauty

Це вчать у 1 класі, взагалі то!!!!

1 рік тому

gjujhsktwm

там взагаліто нема множини а кажуть що є чому ?

2 роки тому

ArtemusG

Та ти що слітий! Літру "a,, не влічаєщ від "e,, ??? "M[a]n,, та "wom[a]n,, - однина! "M[e]n,, та "wom[e]n,, - множина!

1 рік тому

Rost72
Rost72

якби не знав відповідь,то нізащо не сказав би ,що це множина

2 роки тому

Naralia19

Пише women воно пише шо нада woman пишеш woman воно пише шо нада women

1 рік тому

ArtemusG

Та ти що слітий! Літру "a,, не влічаєщ від "e,, ??? "M[a]n,, та "wom[a]n,, - однина! "M[e]n,, та "wom[e]n,, - множина!

1 рік тому

ZS1p2

Перекладі війни Але як і на слух визначаємо животних в цьому випадку?

1 рік тому

ParamPam-p

Я не можу пройти урок в зв'язку з вимовою! До цього виходили, а зараз навіть елементарні слова типу не про говорю, лаги?

2 роки тому

alex656vk

На слух важко зрозуміти

2 роки тому

gjujhsktwm

тактак

2 роки тому

nastya498066

Тупе говорить одне а перекладає інше

2 роки тому

FeliX68542

Має бути "чоловік та жінка", а не "чоловіки та жінки", тому що множини немає в кінці "menS and womenS".

3 роки тому

Artik44890

Ні це слова вийнятки man-men woman-women.

3 роки тому

Vasylpanas

Згоден, я сьогодні неміг цього зрозуміти і писав комент з "обуренням" "так, питання чітко однина а відповідь хоче в множині" Але є на ці слова мають вийнятки.

2 роки тому

Georgepetlukh

Примітки до уроків зроблені з метою, щоб не задавали таких дурних питань і обурень. Якщо б Ви були відповідальні, то б прочитали в примітках про ці слова. Однина - Man, Множина - Men; womAn - womEn.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.