1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The girls read a newspaper."

"The girls read a newspaper."

Переклад:Ці дівчата читають газету.

February 25, 2015

21 коментар


TS-Maryna

Підскажіть, а чому ''читали''? Дякую


Kaminari_Okami

Справа в тім, що у даному випадку речення Present Simple i Past Simple на письмі виглядають абсолютно однаково. Раніше у даному завданні приналежність до минулого часу можна було визначити на слух за звучанням слова "read", яке у другій формі має звучання "ред" (а саме так воно раніше і звучало у даному завданні), а зараз аудіо виправили під теперішній час. Хоча залишили обидва варіанти українського перекладу, що іноді стає в нагоді, коли аудіо не працює :)


Olly_1052

Наразі приймаються варіанти відповідей як з теперешнім, так і з минулим часом (читають, читали, прочитали)


Sid139261

Чому "ці" дівчата??? Хіба ці не this


Kaminari_Okami

"This" - "ця/цей" (одн.), "ці" - "these" (множ.)


[заблокований користувач]

    Girls це множина. Чому стоїть the перед множиною?


Olly_1052

    Артикль the можна використовувати як в однині, так і в множині.


B0ZN4

    Ці=this а не the


Kaminari_Okami

    Взагалі-то "ці" - "these" ("this" вживається виключно з одниною).

    А щодо "the", то у даному курсі вже не раз згадувалося, що для кращого засвоєння новачками (і не тільки) теми означеного і неозначеного артиклів розробниками було прийнято рішення перекладати "the" найближчим аналогом - займенниками "цей/ця/ці". Крім того, зважаючи на те, що означений артикль "the" походить від раннього вказівного займенника "that", таке рішення було доволі логічним. :)

    ("Origin and Etymology of "the": Middle English, from Old English thē, masculine demonstrative pron. definite article, alteration (influenced by oblique cases — as thæs, genitive — neuter, thæt) of sē; akin to Greek ho, masculine demonstrative pron. definite article — more at that

    First Known Use: before 12th century" - https://www.merriam-webster.com/dictionary/the). До речі, словник Мерріам-Вебстер вважається американцями одним із найавторитетніших для них словників. :)


KN6J13

    Чому не підходить просто "Дівчата читають газету?"


KN6J13

    Чому не підходить варвнт "Дівчата читають газету"?


tanya599930

    Чому не можна дівчини?


Dianoya

    Тому що там не вказана кількість. Якщо їх там 10, будете писати "десять дівчини"? Якщо це просто множина, то кажуть "дівчата" або "дівчатка". Це лише коли вказують число в якому остання цифра 2, 3, або 4 тоді кажуть "дівчини": дві дівчини, двадцять три дівчини, сорок чотири дівчини.


Xomyak3

    Хіба перед newspaper ставиться артикль "a"?


ViktorTsar2

    Read чується як Врід так вимовляється чи треба звикнути


Nataliia641569

    These girls - ці дівчата The girls - дівчата...


Elen240436

    Незараховувати відповідь за переклад "ці дівчини" некоректно

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.