"Men and women read."

Переклад:Чоловіки і жінки читають.

February 26, 2015

21 коментар


Bebochka

Як на слух визначити множина чи однина? Дякую.

March 28, 2015

v.harnyk

спробуйте в Перекладачі Google ввести man і men та прослухати

April 5, 2015

w_akula

звучить майже однаково... (((

June 30, 2015

EDIK79year

Man and men

June 12, 2018

Khristinka1

чому множина , хіба множина незакінчується на s

February 26, 2015

v.harnyk

man-чоловік men-чоловіки

woman-жінка women-жінки

February 26, 2015

LiayRomero

А чому не можна переставити слова місцями. Якщо я напишу Читають чоловіки і жінки значення речення не зміниться.

March 16, 2015

Mis.Marta1

Блін а як знати де множина а де однина? Я задовбалась уже

September 4, 2015

Ediopol

"Men" і "women" це слова винятки, коли множина утворюється без додавання закінчення "s". "Man" - однина, "men" - множина, "woman" - однина, "women" - множина.

April 24, 2017

KatePienki

Чому не водниньі?

March 25, 2017

GsUa4

Воно так бистро говоре )

November 6, 2017

batryak5

закінчиня s немає як зрозуміти множина чи однина?

November 7, 2016

ZPdrjS3a

В одному речені є крапка в кінці в іншому немає, і зараховує як помилку(

August 31, 2017

VeraOlshev

Тут взагалі відповідь надаю на поставлені запитання?

January 3, 2018

tanyatoorraak

Чоловік і жінка читають а в мене не звучити правильно чому?

March 12, 2018

iv083

Men and women are read.

July 22, 2018

Ann729385

Це речення неправильне. Або "read" для present simple або "are reading"для continious

October 6, 2018

NemoRW

"чоловіки ТА жінки читають" теж правильно! Виправіть!

September 28, 2018

YuraOmelya

Ну як це визначити на слух, дибільна мова...

March 21, 2019

rB8I5

"Menenwene read" Ось що я чую.) В мене одного так?

March 22, 2019

Geka533919

Hello, my friend!!!

June 13, 2019
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.