"Men and women read."

Переклад:Чоловіки і жінки читають.

February 26, 2015

16 коментарів
Це обговорення закрито.


Bebochka

Як на слух визначити множина чи однина? Дякую.


Sky550

лише дивлячись на граматику, конкретно тут немає s з дієсловом


hl_on_duo

навіть коли man and woman read не потрібно до дієслова добавляти s, тому що вони (разом) читаЮТЬ. Ви ж на українській не кажете чоловік та жінка читаЄ.


Lo5I2

MEn та womEn це множина (ми ж не кажимо "чоловіки і жінки читаЄ")


v.harnyk

спробуйте в Перекладачі Google ввести man і men та прослухати


w_akula

звучить майже однаково... (((


Mis.Marta1

Блін а як знати де множина а де однина? Я задовбалась уже


MikasaAkke5

mEn(womEn) - чоловіки( жінки)! mAn (womAn) -чоловік( жінка)


Khristinka1

чому множина , хіба множина незакінчується на s


v.harnyk

man-чоловік men-чоловіки

woman-жінка women-жінки


Ediopol

"Men" і "women" це слова винятки, коли множина утворюється без додавання закінчення "s". "Man" - однина, "men" - множина, "woman" - однина, "women" - множина.


VladimF

Чоловіки й жінки читають - це теж правильний варіант.


LiayRomero

А чому не можна переставити слова місцями. Якщо я напишу Читають чоловіки і жінки значення речення не зміниться.


TatianaMyt1

Чоловік пишеться через a


Dmytro293593

В чому різниця, man, men, woman, women

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.