"Men and women read."

Переклад:Чоловіки і жінки читають.

3 роки тому

30 коментарів


Bebochka
Bebochka

Як на слух визначити множина чи однина? Дякую.

3 роки тому

v.harnyk
v.harnyk

спробуйте в Перекладачі Google ввести man і men та прослухати

3 роки тому

w_akula

звучить майже однаково... (((

3 роки тому

EDIK79year

Man and men

5 місяців тому

Sky550

лише дивлячись на граматику, конкретно тут немає s з дієсловом

3 роки тому

Happy_Life_9
Happy_Life_9

навіть коли man and woman read не потрібно до дієслова добавляти s, тому що вони (разом) читаЮТЬ. Ви ж на українській не кажете чоловік та жінка читаЄ.

3 роки тому

Khristinka1

чому множина , хіба множина незакінчується на s

3 роки тому

v.harnyk
v.harnyk

man-чоловік men-чоловіки

woman-жінка women-жінки

3 роки тому

KUKISHUA

блін я взагалі таке перший раз чую

3 роки тому

LiayRomero

А чому не можна переставити слова місцями. Якщо я напишу Читають чоловіки і жінки значення речення не зміниться.

3 роки тому

Sky550

Але це аудіювання, тест перевіряє як зрозумів.

3 роки тому

vitaliy784218

Але не прийняло "та" замість "і"

6 місяців тому

Mis.Marta1

Блін а як знати де множина а де однина? Я задовбалась уже

3 роки тому

Ediopol

"Men" і "women" це слова винятки, коли множина утворюється без додавання закінчення "s". "Man" - однина, "men" - множина, "woman" - однина, "women" - множина.

1 рік тому

KatePienki

Чому не водниньі?

1 рік тому

batryak5

закінчиня s немає як зрозуміти множина чи однина?

2 роки тому

ZPdrjS3a

В одному речені є крапка в кінці в іншому немає, і зараховує як помилку(

1 рік тому

GsUa4

Воно так бистро говоре )

1 рік тому

VeraOlshev

Тут взагалі відповідь надаю на поставлені запитання?

10 місяців тому

tanyatoorraak

Чоловік і жінка читають а в мене не звучити правильно чому?

8 місяців тому

iv083

Men and women are read.

3 місяці тому

Ann729385
Ann729385

Це речення неправильне. Або "read" для present simple або "are reading"для continious

1 місяць тому

NemoRW

"чоловіки ТА жінки читають" теж правильно! Виправіть!

1 місяць тому

9Qso4zS4

при введенні правильної відповіді з'являється повідомлення про помилку: "У цьому випадку ви вжили "woman" замість множини "women". Men and women read."

1 рік тому

CENKOtka

як зрозуміти ? чи то множина, чи однина ? воно звучить однаково

3 роки тому

bgYt3

Рдм жпгп щ

11 місяців тому

Lidiaromana

аудіо жахливе

2 роки тому

-_Jackson_-

А как понять работает ли микрофона, или правильно я слова сказал, и как понят что он меня слышит ?

2 роки тому

Tanya419864

Djsbc

1 рік тому

7sn5

І я не зрозуміла чого множина

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.