1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Men and women read."

"Men and women read."

Переклад:Чоловіки і жінки читають.

February 26, 2015

33 коментарі


Bebochka

Як на слух визначити множина чи однина? Дякую.


v.harnyk

спробуйте в Перекладачі Google ввести man і men та прослухати


w_akula

звучить майже однаково... (((


Sky550

лише дивлячись на граматику, конкретно тут немає s з дієсловом


Happy_-Life

навіть коли man and woman read не потрібно до дієслова добавляти s, тому що вони (разом) читаЮТЬ. Ви ж на українській не кажете чоловік та жінка читаЄ.


Khristinka1

чому множина , хіба множина незакінчується на s


v.harnyk

man-чоловік men-чоловіки

woman-жінка women-жінки


Mis.Marta1

Блін а як знати де множина а де однина? Я задовбалась уже


MikasaAkke5

mEn(womEn) - чоловіки( жінки)! mAn (womAn) -чоловік( жінка)


LiayRomero

А чому не можна переставити слова місцями. Якщо я напишу Читають чоловіки і жінки значення речення не зміниться.


Ediopol

"Men" і "women" це слова винятки, коли множина утворюється без додавання закінчення "s". "Man" - однина, "men" - множина, "woman" - однина, "women" - множина.


Geka533919

Hello, my friend!!!


ArtemKozlo6

Чому відповідь "чоловіки та жінки читають" вважає неправильною !!?? Виправте.


Me00w

Чому не водниньі?


ZPdrjS3a

В одному речені є крапка в кінці в іншому немає, і зараховує як помилку(


GsUa4

Воно так бистро говоре )


VeraOlshev

Тут взагалі відповідь надаю на поставлені запитання?


tanyatoorraak

Чоловік і жінка читають а в мене не звучити правильно чому?


iv083

Men and women are read.


Ann729385

Це речення неправильне. Або "read" для present simple або "are reading"для continious


Umbrella1941

"Menenwene read" Ось що я чую.) В мене одного так?


AndrewSobi

Чоловіки та жінки читають, почему ошибка?


Max525380

Неправильний ви даєте переклат. Тут не множина


BivzykSerh

men and women read також помилка


_yggrn_-

Мало б бути не : men and women read. А : mens and womens reab.


_59.vcaso_

Нема такого як mens та womens Man and woman – чоловік та жінка Men and women – чоловіки та жінки


x3Mb8

Жінки і чоловіки читають.ЧОМУ НЕ ПРАВИЛЬНО???


z3re9

Я правильно написала


KristinaSh127677

Чоловіки та жінки читають. В чому тут помилка???? Удосконалюйтесь, будь ласка!


OkBf8

Чому мій отвіт не защитався?


Marta425464

Сполучники "і" і "та" являються однаковими по значеннях!Мені зарпхувало як помилку,при тому,що у попередньому уроці на кінці слова "хліб" машинально поставила "ь",а не "б" і слово зарахувалось.Але кому ж і що довести?Виправіть,будь ласка,баг із сполучнками

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.