"Men and women read."

Переклад:Чоловіки і жінки читають.

2/26/2015, 11:11:43 AM

30 коментарів


Bebochka

Як на слух визначити множина чи однина? Дякую.

3/28/2015, 10:11:06 AM

v.harnyk

спробуйте в Перекладачі Google ввести man і men та прослухати

4/5/2015, 2:08:03 PM

w_akula

звучить майже однаково... (((

6/30/2015, 8:27:42 AM

EDIK79year

Man and men

6/12/2018, 8:04:12 PM

Sky550

лише дивлячись на граматику, конкретно тут немає s з дієсловом

4/5/2015, 1:05:43 PM

Happy_Life_9

навіть коли man and woman read не потрібно до дієслова добавляти s, тому що вони (разом) читаЮТЬ. Ви ж на українській не кажете чоловік та жінка читаЄ.

8/22/2015, 8:39:13 PM

Khristinka1

чому множина , хіба множина незакінчується на s

2/26/2015, 11:11:43 AM

v.harnyk

man-чоловік men-чоловіки

woman-жінка women-жінки

2/26/2015, 11:47:16 AM

KUKISHUA

блін я взагалі таке перший раз чую

6/25/2015, 10:35:02 AM

LiayRomero

А чому не можна переставити слова місцями. Якщо я напишу Читають чоловіки і жінки значення речення не зміниться.

3/16/2015, 7:41:54 PM

Sky550

Але це аудіювання, тест перевіряє як зрозумів.

4/5/2015, 1:05:31 PM

vitaliy784218

Але не прийняло "та" замість "і"

5/11/2018, 2:53:55 PM

Mis.Marta1

Блін а як знати де множина а де однина? Я задовбалась уже

9/4/2015, 4:48:10 PM

Ediopol

"Men" і "women" це слова винятки, коли множина утворюється без додавання закінчення "s". "Man" - однина, "men" - множина, "woman" - однина, "women" - множина.

4/24/2017, 1:29:45 PM

KatePienki

Чому не водниньі?

3/25/2017, 8:41:58 PM

GsUa4

Воно так бистро говоре )

11/6/2017, 7:28:24 PM

batryak5

закінчиня s немає як зрозуміти множина чи однина?

11/7/2016, 8:30:13 AM

ZPdrjS3a

В одному речені є крапка в кінці в іншому немає, і зараховує як помилку(

8/31/2017, 10:44:42 AM

VeraOlshev

Тут взагалі відповідь надаю на поставлені запитання?

1/3/2018, 8:04:40 PM

tanyatoorraak

Чоловік і жінка читають а в мене не звучити правильно чому?

3/12/2018, 3:02:41 PM

iv083

Men and women are read.

7/22/2018, 3:24:16 PM

Ann729385

Це речення неправильне. Або "read" для present simple або "are reading"для continious

10/6/2018, 1:32:46 PM

NemoRW

"чоловіки ТА жінки читають" теж правильно! Виправіть!

9/28/2018, 4:48:53 PM

9Qso4zS4

при введенні правильної відповіді з'являється повідомлення про помилку: "У цьому випадку ви вжили "woman" замість множини "women". Men and women read."

9/15/2017, 2:37:21 PM

CENKOtka

як зрозуміти ? чи то множина, чи однина ? воно звучить однаково

7/20/2015, 11:46:05 AM

bgYt3

Рдм жпгп щ

12/6/2017, 5:18:13 PM

Lidiaromana

аудіо жахливе

7/14/2016, 6:31:54 PM

-_Jackson_-

А как понять работает ли микрофона, или правильно я слова сказал, и как понят что он меня слышит ?

2/6/2016, 10:38:20 AM

Tanya419864

Djsbc

11/3/2017, 7:56:02 PM

7sn5

І я не зрозуміла чого множина

10/20/2015, 7:29:05 PM
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.