1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We do not have any dogs."

"We do not have any dogs."

Překlad:My nemáme žádné psy.

February 26, 2015

7 komentářů


kelnsi

ahoj, proč tam nemůže být my nemáme psy


kacenka9

Protoze tady je vyjadreno primo to 'zadne' tim 'any'. Kdybychom jenom nemeli psy, tak rekneme 'we do not have dogs'


TomFox9

To je nesmysl, tim ze řekneš že nemáš psa je v češtině jasne, že opravdu žádného nemáš. ...


kacenka9

To znamena, samozrejme, i v anglictine. Ale v obou jazycich ma mluvci moznost neexistenci psa jeste zduraznit. "Fakt zadnyho psa nemam". A tato zdurazneni maji vlastni preklady.


Larry-Matejka

Proč je v té větě to do? Nešlo by říct "We haven't any dogs." ?


Nemesis_NaR

Nešlo. Zápor (i otázka) pro sloveso "have" ve významu "mít" se tvoří vždy s pomocným slovesem "do"


OndrejNetik

Proc v teto vete musi byt hacky, na mobilu se fakt prudne pisou coz snad neni smysl duolinga.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.