A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They want to apply."

Fordítás:Jelentkezni akarnak.

3 éve

8 hozzászólás


karak74

Csak elsírom bánatom: Azért, ha egy új szót ad, nem biztos, hogy "Írd le, amit hallasz!" feladattípusban kellene kiadni. Vagy tízszer meghallgattam, hogy "Mit is akarnak ezek?" de nem jöttem rá. Sebaj! Legalább mivel kb. tízszer meghallgattam, hátha most rögzült (egy időre).

1 éve

brenner65
brenner65

Érvényesíteni akarják. Miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az apply ebben a szövegkörnyezetben nem érvényesíteni-t jelent. De még ha úgy is lenne, akkor is "They want to apply it" lenne.

3 éve

brenner65
brenner65

Köszönöm!

3 éve

irene967

Alkalmazni akarják? Ez miért nem jó? Köszi.

3 éve

ArmenQrM

Énis ezt irtam,és szintén nemértem mi vele a gond.

3 éve

Tarnai
Tarnai

Szerintem akkor kellene a tárgy (They want to apply it)

3 éve

ArmenQrM

a részletek... kösz :)

3 éve