Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir argümanı var."

Çeviri:She has an argument.

3 yıl önce

8 Yorum


tarabyali

İyide ben a yazdım o bana 1 yazman gerekli dedi a bir demek değil mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

argument sesli harfle başlıyor, a değil an kullanmalısınız

2 yıl önce

mburak07

Arguman nedir?

3 yıl önce

Emma-lee93

Tdk'da tez, iddia, sav diye geciyor.

3 yıl önce

mburak07

ya telefonda ınsan bazı kelimelerin anlamına sözlükten bakmaya üşeniyor. cevabınız icin teşekkürler.

3 yıl önce

saidnursi

an olacak. Argument sesliyle başlıyor a kullanamazsın

2 yıl önce

sirinece798

'He has an argument ' kabul edilmedi. 'An' yerine '1' yazılmalı çıktı:(((

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki kabul ediliyor. a yazdıysanız ona yakın 1 göstermiş olabilir. a yanlış çünkü

2 yıl önce