1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Co pro mě máš?"

"Co pro mě máš?"

Překlad:What do you have for me?

February 26, 2015

4 komentáře


labi846246

prečo tam musi byt aj to "do"?


kacenka9

Protoze je to otazka. A ve spravne postavene otazce ma sloveso pomocne sloveso - v tomto pripade 'do' pred zajmenem.

Tady to osvetluji http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine


Lucie999153

Proč nemůže být " What for me do you have?" Odpovídá to lépe českému překladu.


Danulka180561

Děkuji Kačence za vysvětlení. "do a "does" mě pěkně potrápilo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.