Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bireyler burada yaşarlar."

Çeviri:The individuals live here.

3 yıl önce

9 Yorum


cezayirli
cezayirli

"The persons live here" olmaz mı?

3 yıl önce

biradetkivircik

the persons olarak kullanılmaz, the people olabilirdi ancak the individuals olarak kullanılmış :)

3 yıl önce

asdzxvasd

"bireyler" dediği için individuals'ın kullanılması gerekiyor sanırım. person "kişi" demek.

3 yıl önce

ozgulcaglar.35

Person birey, kişi demek değil mi?

3 yıl önce

ilyasingliz

Ben aynisini yazdim hata bulduya

3 yıl önce

MorukYasin

in here desek olmaz mı

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Emin değilim çünkü benim aşağıdaki sorunumda cevap yok. Cevap bana verebilir misiniz? Ondan sonra size belki yardım edebilir ama emin değilim.

2 yıl önce

Nur502281

Hyr

9 ay önce

ekin937051

Birey ve kisi arasinda yasanan sorunlari gormussunuz veya yasamissinizdir person=kisi Individual=birey

2 yıl önce