1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я їм цього краба."

"Я їм цього краба."

Переклад:I eat the crab.

February 26, 2015

17 коментарів


Taras05505

Я їм краба


Milkho

Не просто краба, а саме того, що лежить на вашій тарілці.
В цьому курсі було вирішено перекладати артикль the, як цей/ця/це/ці. Зрештою, такий крок є цілком виправданим, адже в більшості випадків the виконує саме таку функцію.
Щоб не помилитися - читайте "Нотатки на примітки".


shonrens

Чому вживається the ?


Mihey_SH

Чому не можна перекласти як "I am eat this crab." Програма повідомляє про помилку.


cthutq58

"I am eating this crab."


Arximon

Таке питання, а чому зараз вживається означений артикль (the)? а не слово this-цей(ця)....


viktor_king

тому що закінчення -s ставиться тільки до третього лиця однини


Mysnyk

Одинадцять коментарів! Заходжу:''покищо жодного! "


kseniya02112006

а я написала this і мені показали що це првильно


AnastasiaK290021

Не дає змогу виправити помилку


Ethan_Leav

Має бути I eat this crab. А не "the" crab


Startsun.p

Чому перед "crab" не ставиться артикль "a"?


DimonKing

I eat this crab також приймає


WQVS9

Хіба повинно бути не "this" замість "the"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати