1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This will help to reduce any…

"This will help to reduce any problem."

Çeviri:Bu herhangi bir sorunu azaltmaya yardım edecek.

February 26, 2015

3 Yorum


ridvandindar

Bu herhangi bir problemi azaltmak için yardım edecek... gramer hatam mı var?


7997148_06

Anlamca aynı fakat cümlede "for" kullanılmadığından dolayı "için" kullanınca kabul etmez


demir734935

Bu herhangi bir sorunun azalmasına yardım edecek Bende bunu yazdim oam kabul edilmedi google ceviriye yazdim sadece to cevrilmedi gerisi ayni this will help reduce any problem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.