1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці жінки п'ють воду."

"Ці жінки п'ють воду."

Переклад:These women drink water.

February 26, 2015

18 коментарів


nVz6

That women drink water. Чи не одне й те ж?


SergioRuido

that - той, та, те - тільки для однини.


Ketrin782828

Всюди мене вчуть, що This, а от These. То це я перший раз бачу


-8M92

These- множина, а this- однина.


acula777

Написав These women drink a water і видало помилку


gNmo8

Там без "а" потрібно


AlexKhit

Я без 'а' написав, також помилка ((


Supervideo10

Вода порахувати не можна тому буз артикля


Yarusya8

Чому не The women ?


Kamma_

Тому що "ці" жінки, а "ці" перекладається, як "these"


Oleh133153

Вибиває помилку хоча таке ж написав, як в зразку


UkraineMen

Привіт, також вибиває помилку, хоча написав все правильно (можливо крапку в кінці потрібно поставити ;) )


eugeniy249782

Бред , пишеш те саме вседно помилка


BhYn6

Вибило помилку, хоч написала все правильно


0Wiz12

А чому не the?


0Wiz12

Чому не the


Kamma_

Хіба не потрібно додавати "s" в множині? Я вважаю, що це помилка

Learn English in just 5 minutes a day. For free.