"That will not help you."

Çeviri:O sana yardımcı olmayacak.

3 yıl önce

9 Yorum


musicapuerte

"Onun size yardımı olmayacak." cevabını kabul etmedi.

3 yıl önce

serhatde

"o sana yardımcı olamayacak" nasıl denir acaba?

3 yıl önce

Emma-lee93

"He will not be able to help you" diyebilirsin :)

3 yıl önce

serhatde

teşekkürler

3 yıl önce

AbdullahKs4

Alternatif cevap o sana yardimci olmayacak diyor aslinda etmeyecek demek daha dogru cunku "be "yok cumlede

3 yıl önce

pskahraman

fayda yerine yardım kullanamıyor muyuz Onun sana yardımı olmaz dedim :(

2 yıl önce

bacio_
bacio_

Cümleye neden/hangi durumlarda "that" ile başlıyoruz?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

That= o/şu

1 yıl önce

ramazandursun

Burada he yada she yerine uzakta olan birinden bahsettiğimiz için mi that kullanıyoruz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.