"It does not rain."

Překlad:Neprší.

February 27, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


rohlik

to není déšt ? neuznáno


kacenka9

Protoze 'to neni dest' by bylo 'It is not rain'

v te nasi vete "It does not rain" je 'rain' sloveso - prset, nikoliv dest. Coz se da poznat podle pomocneho slovesa 'does (do)".


SarkaD3891

V audiu (normální tempo) to tak je. Ať poslouchám, jak poslouchám slyším It is not rain.


Karlosprofile

Proč by tam nemoho být toto?: ONO NEPRŠÍ. Totiž, DUO mi to neuznalo. :-)


ladavala

V češtině je to věta jednočlenná, která má pouze přísudek, nemá vůbec podmět (vyjádřený ani nevyjádřený). Často označuje: atmosférické jevy: Prší. Blýskalo se. Mrzlo. Silně fouká.

Větu "It does not rain at night." byste také přeložil "V noci ONO neprší" ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.