Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It does not rain."

Překlad:Neprší.

0
před 3 roky

9 komentářů


rohlik

to není déšt ? neuznáno

1
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'to neni dest' by bylo 'It is not rain'

v te nasi vete "It does not rain" je 'rain' sloveso - prset, nikoliv dest. Coz se da poznat podle pomocneho slovesa 'does (do)".

12
Odpovědětpřed 3 roky

bathorak

Vy tam slysite rein? Já ne, v souvisle vete je črein, jako vlak...

1
Odpovědětpřed 7 měsíci

LPSkokr

Mě to přijde divné. Podívám se do nápovědy a tam píšou: It: ono does: dělá not: ne rain: děšť. Tak jsem napsala "Ono dělá ne déšť." A neuznalo mi to. Přitom to psali v nápovědě. Já tomu prostě nerozumím!

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

Bylo by krásné, kdyby překlad jednotlivých slov dával dohromady překlad celé věty. Ale tak to není. Proto Duolingo učí cizí jazyk na celých větách. Překlady jednotlivých slov jsou jen pomůcka, nápověda.

Že to bylo jednou špatně, nic neznamená. Chybami se člověk učí.

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

LPSkokr

A co jsem tam tedy měla napsat?

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

"Neprší"

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

LPSkokr

Aha díky

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

AndreasDol4

To ,,rain,, vůbec nejde rozumět. Zni to jako ,,train,,

0
Odpovědětpřed 5 měsíci