"It does not rain."

Překlad:Neprší.

před 3 roky

10 komentářů


rohlik

to není déšt ? neuznáno

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'to neni dest' by bylo 'It is not rain'

v te nasi vete "It does not rain" je 'rain' sloveso - prset, nikoliv dest. Coz se da poznat podle pomocneho slovesa 'does (do)".

před 3 roky

bathorak

Vy tam slysite rein? Já ne, v souvisle vete je črein, jako vlak...

před 10 měsíci

LPSkokr

Mě to přijde divné. Podívám se do nápovědy a tam píšou: It: ono does: dělá not: ne rain: děšť. Tak jsem napsala "Ono dělá ne déšť." A neuznalo mi to. Přitom to psali v nápovědě. Já tomu prostě nerozumím!

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

Bylo by krásné, kdyby překlad jednotlivých slov dával dohromady překlad celé věty. Ale tak to není. Proto Duolingo učí cizí jazyk na celých větách. Překlady jednotlivých slov jsou jen pomůcka, nápověda.

Že to bylo jednou špatně, nic neznamená. Chybami se člověk učí.

před 1 rokem

LPSkokr

A co jsem tam tedy měla napsat?

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

"Neprší"

před 1 rokem

LPSkokr

Aha díky

před 1 rokem

AndreasDol4

To ,,rain,, vůbec nejde rozumět. Zni to jako ,,train,,

před 8 měsíci

Ludmilaeulkov

Nevím kde je chyba

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.