Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I have a pain here."

Μετάφραση:Έχω έναν πόνο εδώ.

0
πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


tpsathas

Δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να παιρνει λαθος το "ένα" αντι για "έναν" που ζηταει!

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Μάλλον το έπαιρνε γιατί υπήρχε μια σχετική αναφορά. Τώρα παίρνει μόνο το "έναν", το αρσενικό δηλαδή σύμφωνα και με τους νέους κανόνες για το τελικό ν.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

Theofa
Theofa

Το "έχω πόνο εδώ" το πήρε ως λάθος. Γιατί;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια