"Ihaveapainhere."

Μετάφραση:Έχω έναν πόνο εδώ.

πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


tpsathas

Δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να παιρνει λαθος το "ένα" αντι για "έναν" που ζηταει!

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Μάλλον το έπαιρνε γιατί υπήρχε μια σχετική αναφορά. Τώρα παίρνει μόνο το "έναν", το αρσενικό δηλαδή σύμφωνα και με τους νέους κανόνες για το τελικό ν.

πριν από 3 χρόνια

Theofa
Theofa

Το "έχω πόνο εδώ" το πήρε ως λάθος. Γιατί;

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.