1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He does not listen."

"He does not listen."

Překlad:On neposlouchá.

February 27, 2015

4 komentáře


Karel453195

V rychlé verzi slyším "she" místo "he"


RudlaS

Taktéž, u ženského hlasu slyším "she"


tenhobi

Teď tak přemýšlím, jaký je rozdíl mezi "He does listen" vs " He listen"? Má to stejný význam a tedy "He doesn't listen." je protiklad i k "He listen"?


kacenka9

"He does listen" zduraznuje, ze opravdu posloucha. "Ale on fakt posloucha". "He listens" (pozor na s na konci slovesa) je jednoduche "posloucha'. Obe vety jdou prelozit jako k "Posloucha" tedy, ale pokud je reknete, tak pravdepodobne date duraz na to "does", abyste zduraznil, ze nedela nic jineho a venuje pozornost.

He does not listen - je zakladni zapor. V tomto pripade slouzi does jako pomocne sloveso, bez ktereho to nejde gramaticky spravne rici. A tato veta je zaporem k obema - 'he does listen' a 'he listens'.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.