"I have to analyze it."

Překlad:Musím to zanalyzovat.

před 3 roky

15 komentářů


MilanShiva
MilanShiva

"Musím to analyzovat." Nejde?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

jde.

před 3 roky

MilanShiva
MilanShiva

ukázalo to totiž, že je to překlep :)

před 3 roky

Filomena.Prvni

Je možné: "Musím to prozkoumat."?

před 1 měsícem

Fred_Juve

Šlo by prosím i: "Musím to vyhodnotit."?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

To je spis "evaluate".

před 3 roky

MilanDvorak

Právě jsem se nad tím trochu zamyslel a překlad "mám to zanalyzovat" by měl být vlastně také správný, protože "mám to udělat" bez otazníku znamená: "byl mi přidělen nějaký úkol který musím udělat" a znamená vlastně to samé jako "musím to udělat" - "musím to zanalyzovat".Běžně se to používá třeba ve větě: "Dnes jsem měl mít volno, ale volali mi že mám jít do práce." Jaký na to máte názor?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"I have to" naznaci vyssi uroven povinnosti nez "mám".

před 3 roky

MilanDvorak

Chápu, ale jak se potom přeloží věta: "Řekli mi, že to mám zanalyzovat".Což je vlastně to samé jako "Řekli mi že to musím zanalyzovat"

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Nejprirozeneji asi "They told me to analyse it". Slo by take "They told me I should analyse it."

před 3 roky

Jenda-48
Jenda-48

Prosím o odpověď na analyzovat a zanalyzovat. Pro mne je analyzovat sloveso nedokonavé a zanalyzovat dokonavé. Nepovažuji tudíž analyzovat a zanalyzovat za totéž. Analyzovat chápu jako pokyn či popis procesu, který mám udělat, zanalyzovat je provést proces analýzy a uzavřít jej s nějakým výsledkem.

před 1 rokem

Nikol566553

ja bych rekla ze tahle veta to nerozlisuje, myslim, ze bychom museli znat kontext aby se dalo rict, ktere sloveso se vice hodi

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Musím provést analýzu.

před 9 měsíci

Tom604598

Musím to prověřit?

před 8 měsíci

Martinulc1

Český překlad slova analyze = zkoumat Tudíž překlad by měl být : Musím to přezkoumat.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.