Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ay, Güneş'ten daha küçüktür."

Çeviri:The Moon is smaller than the Sun.

3 yıl önce

7 Yorum


ramazan.sisman

The kullanmadım kabul etmedi ay ve güneş zaten birtane değil mi

3 yıl önce

Yusuf12317

Bu nasıl bir uygulama

4 ay önce

esinpein0

The moon is smaller from the sun.Olur değil mi?

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bende aynı şekilde yazdım yanlış olan neyse kimse de çıkıp bir cevap yazmamış. Yok mu bilen biri?

1 yıl önce

nasibim948

From genelde bir yer yön belirtme amacı taşır. Where are you from? (Nerelisin) gibi. The moon is smaller than the sun olması gerekir. Comparative Adjectives (Karşılaştırma Sıfatları)nı internetten araştırarak daha detaylı cevaplara ulaşabilirsiniz.

2 ay önce

Merve200810

Benimkini sırf moon ve sun kelimelerinin baş harfini büyük yazmadım diye yanlis saydı.

1 ay önce

umut65430

Allah aşkına the kelimesini yazmayınca ne oluyo yaa the nın bizde bi karşılığı bile yok

1 ay önce