1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who are the workers?"

"Who are the workers?"

Překlad:Kdo jsou dělníci?

February 28, 2015

14 komentářů


ForestCZ

Nemůže tam být i toto: "Kdo jsou Ti pracovníci?"

February 28, 2015

nueby

Už nejméně dva měsíce to tam je.

February 28, 2015

ForestCZ

Ale mne to tuto odpověď neuznalo.. :(

March 2, 2015

nueby

Hm, ale já to tam vidím a interní test to přijal. Neboli, co můžu já už jsem i udělal. Mohu jen poprosit, abyste vy a ostatní uživatelé další nepřijetí tohoto řešení hlásil tlačítkem i v diskusi.

March 2, 2015

dama1962

Proč ne: Kdo jste dělníci?

November 3, 2015

joe894671

who se překládá i jako koho..a dává to stejný smysl

March 25, 2016

kacenka9

V teto vete, aby to smysl opravdu davalo by to "WHO' muselo byt ve forme 'WHOSE'

August 3, 2016

KiaraLara

Domnívám se, že "the workers" mělo být správně přeloženo jako "ti dělníci" nebo "ti zaměstnanci", protože v češtině to zní mnohem lépe: "Kdo jsou ti dělníci?" než jen: "Kdo jsou dělníci?"

August 3, 2016

kacenka9

Verze s 'ti/ty' jsou prijimany. Stejne tak 'delnice, pracovnici, pracovnice'. Zamestnanec je ale employee.

August 3, 2016

KiaraLara

Proč tedy máte jako hlavní překlad uvedeno: Kdo jsou dělníci?

August 3, 2016

nueby

Protože podle nás česká věta KDO JSOU TI DĚLNÍCI? spíš odpovídá anglické WHO ARE THOSE WORKERS? Není to tady tak silné (a proto tady české ukazovací zájmeno uznáváme), ale občas anglické THE v češtině neodpovídá ničemu. Třeba větu WHERE IS THE AIRPORT? překládáme jen jako KDE JE LETIŠTĚ? a ukazovací zájmeno nebereme vůbec.

August 6, 2016

KaterinaKul1

Kdo jsou tito delnici?

November 1, 2017

JanLyko
Mod

To je "Who are these workers?"

November 2, 2017

TomKment

Čeština zde dostala na frak. Mnohokráte jsem přitom byl zde v "D" upozorněn na správnou českou mluvu. Kdo takto hovoří?

March 6, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.