"Who are the workers?"

Překlad:Kdo jsou dělníci?

February 28, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ForestCZ

Nemůže tam být i toto: "Kdo jsou Ti pracovníci?"


nueby

Už nejméně dva měsíce to tam je.


ForestCZ

Ale mne to tuto odpověď neuznalo.. :(


nueby

Hm, ale já to tam vidím a interní test to přijal. Neboli, co můžu já už jsem i udělal. Mohu jen poprosit, abyste vy a ostatní uživatelé další nepřijetí tohoto řešení hlásil tlačítkem i v diskusi.


KiaraLara

Domnívám se, že "the workers" mělo být správně přeloženo jako "ti dělníci" nebo "ti zaměstnanci", protože v češtině to zní mnohem lépe: "Kdo jsou ti dělníci?" než jen: "Kdo jsou dělníci?"


kacenka9

Verze s 'ti/ty' jsou prijimany. Stejne tak 'delnice, pracovnici, pracovnice'. Zamestnanec je ale employee.


KiaraLara

Proč tedy máte jako hlavní překlad uvedeno: Kdo jsou dělníci?


nueby

Protože podle nás česká věta KDO JSOU TI DĚLNÍCI? spíš odpovídá anglické WHO ARE THOSE WORKERS? Není to tady tak silné (a proto tady české ukazovací zájmeno uznáváme), ale občas anglické THE v češtině neodpovídá ničemu. Třeba větu WHERE IS THE AIRPORT? překládáme jen jako KDE JE LETIŠTĚ? a ukazovací zájmeno nebereme vůbec.


TomKment

Čeština zde dostala na frak. Mnohokráte jsem přitom byl zde v "D" upozorněn na správnou českou mluvu. Kdo takto hovoří?


dama1962

Proč ne: Kdo jste dělníci?


kacenka9

To by musela anglicka veta znit "who are you, workers"


joe894671

who se překládá i jako koho..a dává to stejný smysl


kacenka9

V teto vete, aby to smysl opravdu davalo by to "WHO' muselo byt ve forme 'WHOSE'


KaterinaKul1

Kdo jsou tito delnici?


JanLyko

To je "Who are these workers?"


Cuchanice

Kdo jsou ti dělníci?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.