"Bărbatul bea lapte."

Traducere:The man drinks milk.

February 28, 2015

9 comentarii
Această discuție este blocată.


Lvbw19

Dc drinks ? E singular doar


atebasile

Pentru ca la persoana a treia singular se pune un s la finalul verbului


Yoana777

Eu aici mereu îmi pierd viețile la s și din asta și mai bine trec peste lecția asta


CristiStef12

Ba da-o incolo am facut 12 consecutive si din greseală uit sa pun k la milk...


BlakList00

Ba am scris de zece ori corect si îmi zice ca e gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.