"She had never lost."

Překlad:Ona nikdy neprohrála.

před 3 roky

17 komentářů


MilanShiva
MilanShiva

Je možný tohle říct i v případě "Ona se nikdy neztratila" Díky :)

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Ne. "Ztratit se" je [get/become] lost, disappear, vanish.

před 3 roky

Vlcek1942

A jak by bylo: ,,Ona nikdy nic neztratila." ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

"She has never lost anything"

před 2 roky

Vlcek1942

To je v minulém nebo předminulém čase?

před 2 roky

Nemesis_NaR

To poznáte podle tvaru slovesa:

"She has lost" - předpřítomný

"She had lost" - předminulý

"She lost" - minulý prostý

Možné jsou všechny, bez kontextu nepoznáme, který je vhodnější/pro danou situaci správný. Mně se tu kvůli slovíčku "never" nejvíc líbí předpřítomný, ale zbylé dva jsou taky možné.

před 2 roky

Vlcek1942

A jak by se poznal předpřítomný a předminulý čas u zájmena "ty - you": ,,You had lost." Jak by byl předpřítomný a předminulý čas? Vždy "had"? Jak potom poznám, kdy jde o předpřítomný a kdy o předminulý čas? Chtělo by to nějaký konkrétní příklad, mohu-li poprosit. Nějaké konkrétní věty/souvětí.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nehledejte za tím takovou vědu, je to jednodušší než si myslíte...

Předpřítomný má přítomný tvar slovesa "have" - tady "has" pro on, ona, ono a "have" pro všechny ostatní osoby.

Předminulý má minulý tvar od "have" - tedy pro všechny osoby pouze "had".

Doporučím vám si (možná znovu) pořádně a v poklidu přečíst vysvětlující články. Nebál bych se toho dělat si poznámky, mě osobně to pomáhá si věci utřídit, když mi to projde rukou.

http://www.helpforenglish.cz/article/2008101805-predpritomny-cas-1-uvod-a-tvoreni

http://www.helpforenglish.cz/article/2010060101-predminuly-cas

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

ona nikdy nic neprohrala - by bylo stejne? Dekuji

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"She had never lost anything".

před 2 roky

ViktorUksa

Nedá mi to, ale ještě jednou bych prosil o výklad. Zde v diskuzi jsou tyto dva příspěvky. Cituji Vlcek: A jak by bylo: ,,Ona nikdy nic neztratila." ? Nemesis: "She has never lost anything". Pavel: ona nikdy nic neprohrala - by bylo stejne? Dekuji . Jgstcd: "She had never lost anything". Pochopil jsem to správně, že rozdíl mezi 'neztratila' a 'neprohrála' je pouze v 'has' a 'had'?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Rozdíl mezi "prohrát něco" a "ztratit něco" (a přijít o něco) se v anglickém "lose something" vytrácí, neexistují-li náznaky jinde ve větě nebo jiném kontextu. "We lost the match" může znamenat Přišli jsme o sirku, ztratili jsme sirku, prohráli jsme sirku, přišli jsme o zápas, ztratili jsme zápas i prohráli jsme zápas. Pokud jde o LOST, HAD LOST, HAS/HAVE LOST, přečtěte si Nemesisův komentář o minulých časech. Obecně řečeno, tvar nebo vynechání pomocného slovesa HAVE téměř nikdy neovlivní význam plnovýznamového slovesa (zde LOSE).

před 1 rokem

ViktorUksa

Děkuji, už je mi to úplně jasné. Nespojil jsem si totiž význam těch dvou slov.

před 1 rokem

ladas16

Proč tam musí být v českém prekladu to ona?

před 8 měsíci

Zdeka985336

nemusí, "nikdy neprohrála" stačí, je jasné, když tam je neprohrála, tak to je ona. V angličtina musí být she, protože bez toho není jasné kdo, jestli my, oni, já.

před 4 měsíci

LenochStalespici

vím že je to gramatická chyba, ale nemohli byste přidat "newer" jako správně, ale pozor na překlep!

před 1 týdnem

kacenka9
kacenka9
Mod

to bychom sice teoreticky mohli, ale prakticky je to fakt blbost. Za jedno je to uplne jine slovo, znamenajici 'novejsi'. Za dva slov, ve kterych delaji lidi preklepy jsou tisice, proc pridavat zrovna tohle? Za tri, takovy 'preklep' by se musel MANUALNE dodat do kazde jedne vety, ve ktere je slove NEVER. Vet s Never je 66. Kazda ma nekolik (i nekolik desitek, na ceske strane casto stovek a tisicu) variant.

Preklepy opravdu pridavat nebudeme.

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.