1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She had never lost."

"She had never lost."

Překlad:Ona nikdy neprohrála.

February 28, 2015

18 komentářů


MilanShiva

Je možný tohle říct i v případě "Ona se nikdy neztratila" Díky :)


nueby

Ne. "Ztratit se" je [get/become] lost, disappear, vanish.


JanHansl

Tato věta mi spíš připadá jako předpřítomný.,, Nikdy neprohrála (a stále to trvá) ".


Vlcek1942

A jak by bylo: ,,Ona nikdy nic neztratila." ?


Nemesis_NaR

"She has never lost anything"


Vlcek1942

To je v minulém nebo předminulém čase?


Nemesis_NaR

To poznáte podle tvaru slovesa:

"She has lost" - předpřítomný

"She had lost" - předminulý

"She lost" - minulý prostý

Možné jsou všechny, bez kontextu nepoznáme, který je vhodnější/pro danou situaci správný. Mně se tu kvůli slovíčku "never" nejvíc líbí předpřítomný, ale zbylé dva jsou taky možné.


Vlcek1942

A jak by se poznal předpřítomný a předminulý čas u zájmena "ty - you": ,,You had lost." Jak by byl předpřítomný a předminulý čas? Vždy "had"? Jak potom poznám, kdy jde o předpřítomný a kdy o předminulý čas? Chtělo by to nějaký konkrétní příklad, mohu-li poprosit. Nějaké konkrétní věty/souvětí.


Nemesis_NaR

Nehledejte za tím takovou vědu, je to jednodušší než si myslíte...

Předpřítomný má přítomný tvar slovesa "have" - tady "has" pro on, ona, ono a "have" pro všechny ostatní osoby.

Předminulý má minulý tvar od "have" - tedy pro všechny osoby pouze "had".

Doporučím vám si (možná znovu) pořádně a v poklidu přečíst vysvětlující články. Nebál bych se toho dělat si poznámky, mě osobně to pomáhá si věci utřídit, když mi to projde rukou.

http://www.helpforenglish.cz/article/2008101805-predpritomny-cas-1-uvod-a-tvoreni

http://www.helpforenglish.cz/article/2010060101-predminuly-cas


Pavel221503

ona nikdy nic neprohrala - by bylo stejne? Dekuji


jgstcd

"She had never lost anything".


ladas16

Proč tam musí být v českém prekladu to ona?


Zdeka985336

nemusí, "nikdy neprohrála" stačí, je jasné, když tam je neprohrála, tak to je ona. V angličtina musí být she, protože bez toho není jasné kdo, jestli my, oni, já.


LenochStalespici

vím že je to gramatická chyba, ale nemohli byste přidat "newer" jako správně, ale pozor na překlep!


kacenka9

to bychom sice teoreticky mohli, ale prakticky je to fakt blbost. Za jedno je to uplne jine slovo, znamenajici 'novejsi'. Za dva slov, ve kterych delaji lidi preklepy jsou tisice, proc pridavat zrovna tohle? Za tri, takovy 'preklep' by se musel MANUALNE dodat do kazde jedne vety, ve ktere je slove NEVER. Vet s Never je 66. Kazda ma nekolik (i nekolik desitek, na ceske strane casto stovek a tisicu) variant.

Preklepy opravdu pridavat nebudeme.


Chinoranyi

Zdravím :-) Přečetla jsem komentáře, ale stejně mi není jasné, proč to nemůže znamenat: "Nikdy se neztratila".?


kszcz

kopíruji a vkládám: "Ztratit se" je [get/become] lost, disappear, vanish.


RomanChmelar103

Nikdy neprohrala. Proč to nebere

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.