1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The television is expensive."

"The television is expensive."

Çeviri:Televizyon pahalıdır.

February 28, 2015

18 Yorum


AlpYeni

TV, televizyonun kısaltmasıdır. Geçerli sayılmalı


Xpro369821

Aynen abi ben tele vision ayri yazdim yalnislikla kabul etmedi


ZeynepYcel6

Tek harften yanlış sayıyorlar hemen


BeyzaBetl10

Anlamı değiştirmediği müddetçe yanlış saymıyorlar


Luzkarolis

Sürekli donuyor tam bu sırada. Devam diyorum olmuyor!


MertZeynep1012

Ben expencive yazdım yazım yanlışı var dedi


rem204469

Tv'yi kabul etmeme nedeni herkesin her kelimeyi ingilizce bilip bilmediğini öğrenmektir. Siz Tv yazarsanız hem Türkçe'ye hemde İngilizce'ye girer. Television yazarsanız ise sadece İzgilizce'ye girer.


Kadircan958028

Diğer sorularda kabul ediyor kendisi de kullanıyor


.kI2b

Television yazan tek kişiyim afsfafa


Ersin294097

TV yi kabul etmedi, başka yerde television yerine tv yazınca kabul etmişti ben de ondan dolayı tv yazdım. Gösterdi kırmızıyı.


AysenazTasdemir

Ben sesli okumayı açtım çok iyi


ipek367989

TV yazdım kabul etmedi


sheyla405883

Televizyon resmi olan soru geldiğinde cevap olaraj television yazdım onu kabul etmedi, dopru yanıt olarak tv gösterdi. Bu soruda tv yazdım yine kabul etmiyor nedir bu ya


Halime6363

Tv ingilizcede de kullanılır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.