1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The television is expensive."

"The television is expensive."

Çeviri:Televizyon pahalıdır.

February 28, 2015

11 Yorum


AlpYeni

TV, televizyonun kısaltmasıdır. Geçerli sayılmalı


Xpro369821

Aynen abi ben tele vision ayri yazdim yalnislikla kabul etmedi


ZeynepYcel6

Tek harften yanlış sayıyorlar hemen


BeyzaBetl10

Anlamı değiştirmediği müddetçe yanlış saymıyorlar


rem204469

Tv'yi kabul etmeme nedeni herkesin her kelimeyi ingilizce bilip bilmediğini öğrenmektir. Siz Tv yazarsanız hem Türkçe'ye hemde İngilizce'ye girer. Television yazarsanız ise sadece İzgilizce'ye girer.


ahmet577742

Ne alaka television yerine tv İngilizce de de kullanılabilir


.kI2b

Television yazan tek kişiyim afsfafa


MertZeynep1012

Ben expencive yazdım yazım yanlışı var dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.