1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You may take what you like."

"You may take what you like."

Μετάφραση:Μπορείς να πάρεις ό,τι σου αρέσει.

February 28, 2015

21 σχόλια


eirinital

May σημαινει μπορω η σημαινει ισως;;


ssurprize

May είναι ένα βοηθητικό ρήμα που δηλώνει και το μπορώ από άποψη "έχω την άδεια" όπως στην συγκεκριμένη πρόταση "Μπορείς/έχεις την άδεια να πάρεις ό,τι σου αρέσει", αλλά και μπορω/μπορεί με την έννοια της πιθανότητας "It may rain" "Μπορεί να βρέξει". Εξού και το ίσως = maybe.


eirinital

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!!:)


Ioanna678593

"You may take that you like" είναι σωστό? Πότε χρησιμοποιούμε "that" και πότε "what"?


uoLL8

Θα το δοκιμάσω......

Λοιπόν, νομίζω πως το "what", όταν δεν ξεκινά ερώτηση, σημαίνει "ό,τι", δηλαδή "οτιδήποτε" ή σχετικό π.χ. "ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή". Το "that" πάλι, όταν δεν δείχνουμε ένα αντικείμενο, νομίζω ότι σημαίνει "πως" ή "ότι" για να αιτιολογήσει μια φράση ή ενέργεια π.χ. "μου είπε πως - ότι θα περάσει.

Ο φίλος σου Κλεάνθης


5eKh7

Αυτο εγραψα. Η αποσταση ισοδυναμει με το κόμμα


uoLL8

Όχι, το κόμμα έχει τη θέση του σ'αυτή τη λέξη. Χωρίς κόμμα είναι λάθος.


georgepap3

Μπορείς να πάρεις ότι σου αρέσει


uoLL8

Είναι διαφορετικό το "ό,τι", με κόμμα, από το "ότι", χωρίς κόμμα.


3fJE9

Έχει κολλήσει η οθόνη


ISOYELA

Αυτό ακριβώς έγραψα γιατί το χαρακτηρίζει λάθος;


ISOYELA

Έτσι ακριβώς μεταφράζω και συνέχεια το σημειώνει λάθος. Πώς θα μπορέσω να τελειώσω το μάθημα;


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα * Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..


AthinPetro

Στην μετάφραση είναι γραμμένο λάθος. Γράφουμε ό,τι (μία λέξη) και όχι δύο λέξεις όπως ο τι


uoLL8

Μα είναι δύο λέξεις κολλημένες με το κόμμα ανάμεσά τους. :-)

Από όσο βλέπω στη μετάφραση είναι σωστό με το κόμμα στη θέση που πρέπει. Αν υπάρχει λάθος μέσα στην άσκηση, κάνε ένα στιγμιότυπο οθόνης και ανάρτησέ το, όπως γράφει πιο πάνω η jaye16.


y75a6

ποιά η διαφορά από τη δική μου απάντηση


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα * Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..


3uoI4

Τι ρόλο παίζει το κόμμα, είτε είναι γραμμένο μαζί ή με κόμμα? Δεν θα έπρεπε να είναι λάθος. Οτι ή ό τι???


troll1995

Το ό,τι όταν σημαίνει οτιδήποτε, παίρνει κόμμα. Το ότι και το ό,τι έχουν διαφορετικά νοήματα.
Του είπα ότι ήθελα σημαίνει ότι δήλωσα την θέλησή μου για κάτι ενώ η πρόταση Του είπα ό,τι ήθελα σημαίνει ότι του είπα οτιδήποτε ήθελα να πω.


5eKh7

Νομιζω εινσι το ίδιο Εσυ αρέσεις= σου αρέσει


uoLL8

Όχι, πριν συμβουλευτείς μια γραμματική, ό,τι και να νομίζεις είναι στον αέρα. Στο ιντερνέτ υπάρχουν πολλές γραμματικές, δεν χρειάζεται καν να αγοράσεις κάποια.

Και να ξέρεις, δεν μπορείς να κάνεις αγγλική φιλολογία, αν δεν ξέρεις καλά ελληνικά. Μην παρεξηγείς την ανεκτικότητα που δείχνουν οι δάσκαλοι εδώ. Ξέρουν όλοι πολύ καλά και τις δύο γλώσσες.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.