"My scissors are yellow."

Traducere:Foarfecele mele sunt galbene.

February 28, 2015

14 comentarii
Această discuție este blocată.


MariaOtetea1

Corect : "Foarfecele meu este galben". si " Foarfecele mele sunt galbene". Ca si in limba engleza, si in limba romana acest cuvant are aceeasi forma la singular si la plural : un foarfece, doua foarfece, fiind de gen neutru. In limba vorbita se intalneste in diverse variante.


svt_Teodora

Aș spune ca corect este : Foafeca mea este galbenă-sg. Foarfecele mele suny galbene-pl. Fiecare cu parerea lui.


Rzv000

"Foarfecă" e forma de singular nu am auzit pe nimeni sa spună "forfecele meu"


AlexandraMercas

Scissors se scrie asa si la singular și la plural


Doinette

am scris "foarfecele mele sunt galbene" și mi-a dat greșit, cică trebuia sa scriu "foarfeca mea este galbena". scriu "foarfeca mea este galbena", îmi da alta traducere "foarfecele mele sunt galbene".... interesant...


mihaigrigo781942

Nu te mai chinui ca ei vor sa te tina pe loc pentru ca asa le vizionezi reclamele lor mai mult timp,asta vor


mishuletz

Fiarfecele meu e galben... Nu e corect si astfel?


Rarity-F

Scissors e la plural.


GeorgeCipr3

Foarfeca mea etc poate


Mr.Gold.

de cate ori trebuie sa repet pentru a ma auzi??? sa mai intamplat la cineva astfel???


iiai

Foarfecii este un plural acceptat https://dexonline/definitie/foarfece tab conjugari/declinari

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.