"Where are the sights?"

Fordítás:Hol vannak a látványosságok?

March 1, 2015

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


evairenpinter

Nem. Ez egy megtanulandó, kivételes szó: - sight = látvány, látás, látra (szóló), .... - Ám ha többes számba tesszük ezt a (képzett) főnevet, amely angol alakjában (magyarul lát ; látás) is sight = meglát - tehát igei jelentéssel is bír - szóval a többesszáma már sights = látnivalókat, látványosságokat, nevezetességeket jelent: a kivételességében tartozik ide, az egészség fejezethez.


evairenpinter

TERMÉSZETESEN SIGHT. Köszönöm, hogy javítottál.


evairenpinter

Kell oda az a "s, hiszen látványosságokról van szó: sights


GyrgyFnyes1

Ez látványosan kapcsolódik az egészség című fejezethez.


FR0314

Hát persze nem tudtad hogy a hülyeség az egy tüntet az pedig annak aki ide ezt beírta biztos hogy voltak ilyen tünetei....


Harga

Te írtad személyesen? Hogy viseled a tüneteket? :)


andi.pinter

"Hol vannak a látványok?" ezt hozza ki helyes válasznak, szép értelmes magyar mondat. :S


Harga

Nekem ezt: "Hol vannak a látványosságok?" Szerintem korrekt.


MokcsayLau

Magyar nyelvben ezt egyesszámban használjuk.


DnesGyrgy

A SZTAKI szótár szerint a "látványosság":"spectacle","attraction","pageant","show"; így a magyar mondatban szerintem látnivalókat kellett volna inkább használni...


johalasz46

Külföldieket szállító buszok felirata : sightseeing = városnézés. Nyitott szemekkel kell közlekednünk! - 2022.03.


Feri368510Zuglo

Wear-t lehet hallani where helyett!


n.k.zsuzsa

Nyilván, mivel ugyanaz a kiejtése a két szónak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.