1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Літо закінчується сьогодні."

"Літо закінчується сьогодні."

Переклад:Summer ends today.

March 1, 2015

10 коментарів


NatalyaKontakt

Summer finishes today. - Чому не підходить?


kostya07

the summer ends today. Чому не можна вжити the?


vovakondrat77

The summer ends today - Це літо закінчується сьогодні. Зробіть пошук у Гуглі "Англійська мова, значення артиклю The"


Iwan_Lviv

Літо в даному випадку ж не абстрактне поняття, а якесь одне, адже те, яке закінчується сьогодні. Тобто тут, за логікою, мав би бути артикль "а" або "the". Хіба що це відноситься до якихось винятків...


Skyserp

цей коментар можна було б спростити ще більше-"вчить англійську мову".


Crusader955

а цей коментар можна було б взагалі не писати. Так як, цим люди тут і займаються


Skyserp

Так само як і ваш і взагалі всі коментарі, що тут є, бо жоден з них не дає відповідь на питання, яке поставив "kostya07".


Val454519

Summer is over today - підкажіть чого цей варіант не є вірним?


Pavlo981078

Over не приймається як правильне.


Val454519

The summer is over today. Чому не є вірним?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.