Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"How far is it?"

Traducere:Cât este de departe?

acum 3 ani

15 comentarii


ProDuoExtra
ProDuoExtra

Cat de departe este, sau cat este de departe, tot aia...CORECT!

acum 3 ani

ieronim2

Asa e sau e asa......totuna e!

acum 2 ani

DiegoJaviUnlam
DiegoJaviUnlam

Nu pentru a raporta greșeli aici, va rog. Puteți raporta cu butonul Raportează o problemă. ;)

acum 2 ani

ProDuoExtra
ProDuoExtra

Nu prea se ia in considerare butonul de raport, din cauza aceasta scriem comentarii...

acum 2 ani

Elena582218

Nu este corect

acum 2 ani

elena126432

Va inselati amarnic, orice ii bun in viata asta

acum 1 an

ana127833
<pre> MDA... SUPER. </pre>
acum 1 an

Coralia232464

Am scris ,,Cât de departe?" și zice că l-am făcut greșit, mai trebuia un ,,e"...

cu 8 luni în urmă

elena126432

De spune ti asta?

acum 1 an

elena126432

Voi va credeti ma destepti deca pareti?

acum 1 an

DitotDragos

CE PROST E DUOLINGO APLICATIE NASOALA

acum 2 ani

ana127833

Ba nu!!Daca nu îți place aplicația înseamna ca gresești des,și daca gresești des înseamna ca nu știi engleza așa ca mai învața ca nu ești de nasul lb.engleze!!

acum 1 an

DanielScri

Verry good

acum 3 ani

ElizaConstantin

Cand vreti sa postati un comentariu, va rog, scrieti-l in romana, nu in engleza.Pentru ca sunt persoane care nu stiu atata engleza cat stiti voi.De aceea este creat Duolingo ca sa invete persoane engleza nu sa se prosteasca unii ca uite ce chestie de bebelusi. Va rog frumos sa postati comentarii in romana nu engleza

acum 3 ani

ElizaConstantin

Si ma refer la tine DanielScri

acum 3 ani