"I make a sandwich."

Fordítás:Készítek egy szendvicset.

March 1, 2015

6 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

bebence2

Esetleg azt nem kéne hibának vennie hogy nincs ott az EGY

March 1, 2015

baloghhuga

Ott van mert az "a" az azt jelenti h egy

June 1, 2015

Solt101

Miert? Lehet az is mondani angolul, hogy I make sandwich? Mert ha nem akkor az " a " nem egyet jelent ebben az esetben, hanem a szokasos nyelvi fordulatot az angolban. A magy. A " keszitek egy szendvicset " az eppen most fog majd tortenni. A " szendvicset keszitek " pedig mar tortenik, vsgyis most csinalom a szendvicset. Ezert az angol " a " megteveszto lehet.

August 25, 2015

Hiperwabdo

ez is jó, én csinálok egy szendvicset

January 11, 2016

Boy422268

baromira nem szendvicset mond.

June 13, 2017

Aneoka1

És a one sandwich az hány darab?

February 4, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.