1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I make a sandwich."

"I make a sandwich."

Fordítás:Készítek egy szendvicset.

March 1, 2015

6 hozzászólás


Solt101

Miert? Lehet az is mondani angolul, hogy I make sandwich? Mert ha nem akkor az " a " nem egyet jelent ebben az esetben, hanem a szokasos nyelvi fordulatot az angolban. A magy. A " keszitek egy szendvicset " az eppen most fog majd tortenni. A " szendvicset keszitek " pedig mar tortenik, vsgyis most csinalom a szendvicset. Ezert az angol " a " megteveszto lehet.


Hiperwabdo

ez is jó, én csinálok egy szendvicset


bebence2

Esetleg azt nem kéne hibának vennie hogy nincs ott az EGY


baloghhuga

Ott van mert az "a" az azt jelenti h egy


Aneoka1

És a one sandwich az hány darab?


Mtysdm3

One=egy te okos!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.