A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I make a sandwich."

Fordítás:Készítek egy szendvicset.

3 éve

6 hozzászólás


bebence2

Esetleg azt nem kéne hibának vennie hogy nincs ott az EGY

3 éve

baloghhuga

Ott van mert az "a" az azt jelenti h egy

3 éve

Solt101

Miert? Lehet az is mondani angolul, hogy I make sandwich? Mert ha nem akkor az " a " nem egyet jelent ebben az esetben, hanem a szokasos nyelvi fordulatot az angolban. A magy. A " keszitek egy szendvicset " az eppen most fog majd tortenni. A " szendvicset keszitek " pedig mar tortenik, vsgyis most csinalom a szendvicset. Ezert az angol " a " megteveszto lehet.

2 éve

Hiperwabdo

ez is jó, én csinálok egy szendvicset

2 éve

Boy422268

baromira nem szendvicset mond.

1 éve

Aneoka1

És a one sandwich az hány darab?

6 hónapja