"His skirt"

Traducere:Fusta lui

March 1, 2015

12 comentarii
Această discuție este blocată.


liliana654327

Poate era scotian???


irinaiosif

Baietii au fuste????? Ha,ha,ha,ha,ha,hi,hi,hi!


DeliaC.Geo

Da, Irina, baietii au fuste


NICA306816

La singular skirt la plural skirt'


CSK114

O fi croitor


Gheorghe496236

Am pronunțat de multe ori, robotul este defect !


Gheorghe496236

Am pronunțat de multe ori, ce se întâmplă??????


Gheorghe496236

Reparați-vă robotul pentru că nu recepționează bine !!!!!


moni142682

De ce se pronunță "skirts" ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.