Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jaka to ryba?"

Tłumaczenie:What fish is it?

3 lata temu

6 komentarzy


Kooneer

Zastanawiam się dlaczego nie może być "Which is the fish"? W końcu mowa o konkretnej rybie.

1 rok temu

HotMurderess

Ponieważ "Which is the fish" oznacza "Która jest ta ryba"...

1 rok temu

KrzysiekG9

A dlaczego nie może być What it is fish

8 miesięcy temu

PulinGimis

"Co to jest ryba?" Troszkę nie pasuje.

2 tygodnie temu

888kamila

czy tylko u mnie błędnie czytana jest ryba? :D zamiast słowa czytane miałam pojedyńcze literki

3 miesiące temu

Natalia316051

Dlaczego nie moze byc What is it a fish ? Albo brakuje "a " i bylo by what is a fish ?

2 miesiące temu